VitesseArnhem
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De wedstrijdblogs, vanaf vrijdag op de site!

4 plaatsers

Ga naar beneden

De wedstrijdblogs, vanaf vrijdag op de site! Empty De wedstrijdblogs, vanaf vrijdag op de site!

Bericht  Tyva za aug 23, 2008 1:59 pm

Vanaf de eerste thuiswedstrijd tegen grunn zullen er korte wedstrijdverslagen van de thuiswedstrijden op deze site staan, af en toe ook van uitwedstrijden. Deze blogs gaan niet alleen over de wedstrijd zelf, maar ook over de gebeurtenissen rond en tijdens de wedstrijden, denk aan sfeer enz. maar ook bijvoorbeeld kritischere dingen richting de club of het team. Stuur bericht via forum als je een voorbeeld van zo'n blog wil lezen, deze zijn bijna allemaal van het vorige seizoen

g'day, Tyva
Tyva
Tyva
Club card houder
Club card houder

Aantal berichten : 31
Woonplaats : 026
Registration date : 23-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

De wedstrijdblogs, vanaf vrijdag op de site! Empty Re: De wedstrijdblogs, vanaf vrijdag op de site!

Bericht  ..... za aug 23, 2008 10:13 pm

Tyva schreef:Vanaf de eerste thuiswedstrijd tegen grunn zullen er korte wedstrijdverslagen van de thuiswedstrijden op deze site staan, af en toe ook van uitwedstrijden. Deze blogs gaan niet alleen over de wedstrijd zelf, maar ook over de gebeurtenissen rond en tijdens de wedstrijden, denk aan sfeer enz. maar ook bijvoorbeeld kritischere dingen richting de club of het team. Stuur bericht via forum als je een voorbeeld van zo'n blog wil lezen, deze zijn bijna allemaal van het vorige seizoen

g'day, Tyva

Goed idee, voegt naar mijn mening iets toe aan bestaande Vitesse fansites. Waarom noem je Groningen eigenlijk grunn? We zijn zelf toch geen boeren, of gaan we voortaan alle clubs in hun eigen dialect uitspreken?
.....
.....

Aantal berichten : 14
Woonplaats : Arnhem
Registration date : 23-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

De wedstrijdblogs, vanaf vrijdag op de site! Empty Re: De wedstrijdblogs, vanaf vrijdag op de site!

Bericht  Tyva za aug 23, 2008 11:40 pm

Thnx voor je goede reactie, als je een verslag van vorig seizoen wilt lezen moet je het mij ff laten weten. En waarom ik groningen grunn noem, in ieder geval niet om aan het plaatselijke dialect van elke club aan te passen haha
ik gebruik meestal kortere namen, bijnamen of afkortingen voor de andere clubs
Tyva
Tyva
Club card houder
Club card houder

Aantal berichten : 31
Woonplaats : 026
Registration date : 23-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

De wedstrijdblogs, vanaf vrijdag op de site! Empty Re: De wedstrijdblogs, vanaf vrijdag op de site!

Bericht  Maxiemiliano zo aug 24, 2008 12:05 am

Tyva: Een erg goed idee dat er zulke wedstrijdbloggs komen, maar kun je dan niet beter een heel topic over die wedstrijd maken met alle voor- en nabeschouwing en nieuws tussendoor, is maar een idee Exclamation
Maxiemiliano
Maxiemiliano

Aantal berichten : 19
Leeftijd : 30
Woonplaats : Twello
Registration date : 23-08-08

http://www.hyves.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

De wedstrijdblogs, vanaf vrijdag op de site! Empty Re: De wedstrijdblogs, vanaf vrijdag op de site!

Bericht  Tyva zo aug 24, 2008 12:13 am

Nee, ik ga ze ook niet met officiele voorbeschouwingen en nabeschouwingen van andere websites, ( denk aan omroep gelderland, vitesse.nl etc. ) plaatsen. Ik ben in mei 2007 met deze 'eigen' wedstrijdverslagen begonnen op hyves, na de play-off wedstrijd tegen NEK ( 17-05-07, 1-0 ) en in het afgelopen seizoen ben ik daarmee doorgegaan met verslagen van veel thuiswedstrijden en enkele uitwedstrijden. Het idee waar ik toen 2 seizoenen geleden mee ben begonnen is dus ook niet een puur op de wedstrijd gericht verslag, maar ook met dingen die er om heen gebeuren, denk dan dus vooral aan sfeer enz. Maar in ieder geval, na vrijdag zullen de mensen die deze verslagen willen lezen het wel zien, anders kan je ook altijd mij vragen voor oudere wedstrijdverslagen en dan stuur ik deze gelijk naar je op. En ik plaats de blog waarschijnelijk wel als apart topic bij Algemeen nieuws, maar dat is in de meeste gevallen dus 1 wedstrijdverslag in de twee weken ( thuis-uit-thuis bijvoorbeeld ). Ik weet nog niet welke uitwedstrijden ik ga bezoeken dus van welke uitwedstrijden een verslag komt, ook zal er heus wel een thuiswedstrijd in het seizoen tussen zitten die ik om een bepaalde reden oversla van verslag.

Fijn weekend iedereen Wink
Tyva
Tyva
Club card houder
Club card houder

Aantal berichten : 31
Woonplaats : 026
Registration date : 23-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

De wedstrijdblogs, vanaf vrijdag op de site! Empty Re: De wedstrijdblogs, vanaf vrijdag op de site!

Bericht  Ernumtillidie ma aug 25, 2008 12:40 pm

Tyva schreef:Nee, ik ga ze ook niet met officiele voorbeschouwingen en nabeschouwingen van andere websites, ( denk aan omroep gelderland, vitesse.nl etc. ) plaatsen. Ik ben in mei 2007 met deze 'eigen' wedstrijdverslagen begonnen op hyves, na de play-off wedstrijd tegen NEK ( 17-05-07, 1-0 ) en in het afgelopen seizoen ben ik daarmee doorgegaan met verslagen van veel thuiswedstrijden en enkele uitwedstrijden. Het idee waar ik toen 2 seizoenen geleden mee ben begonnen is dus ook niet een puur op de wedstrijd gericht verslag, maar ook met dingen die er om heen gebeuren, denk dan dus vooral aan sfeer enz. Maar in ieder geval, na vrijdag zullen de mensen die deze verslagen willen lezen het wel zien, anders kan je ook altijd mij vragen voor oudere wedstrijdverslagen en dan stuur ik deze gelijk naar je op. En ik plaats de blog waarschijnelijk wel als apart topic bij Algemeen nieuws, maar dat is in de meeste gevallen dus 1 wedstrijdverslag in de twee weken ( thuis-uit-thuis bijvoorbeeld ). Ik weet nog niet welke uitwedstrijden ik ga bezoeken dus van welke uitwedstrijden een verslag komt, ook zal er heus wel een thuiswedstrijd in het seizoen tussen zitten die ik om een bepaalde reden oversla van verslag.

Fijn weekend iedereen Wink

en die verslagen zijn leuk om te lezen :
hier een verslag van de wedstrijd vvv-vitesse vorig seizoen

Vitesse-vvv vrijdag'aaf 27'2'08

Vol goede moed gingen we zo rond 7 uur naar Vitesse toe. Het regende lekker hard en het was ook nog is hartstikke koud dus het begon al lekker. Als er vandaag gewonnen werd konden we eindelijk ontsnappen van de grens van het rechterrijtje.... Nadat de wedstrijd weer sfeervol was begonnen met wat vuurwerk, staanders en vlaggen en veel gezang, naaide, hoe kan het ook anders, de scheidsrechter, oftewel kNSB'er ons met het geven van een onterechte penalty. Het was geen vasthouden en dat die zielige jankerd van vvv overduidelijk hands maakte viel hem zeker ook niet op. Vlak daarna maakte een andere jankerd, amrabat, de 2-0. Vitesse kreeg ontzettend veel kansen maar vergat het af te maken. Op Zuid bleef de sfeer gwn goed en zongen we de Gelderse Trots keer op keer toe. Maar een kut scheidsrechter ( die zijn vvv shirt was vergeten aan te doen ), het enorm zielige en trieste anti-voetbal van die mislukte mijnwerkers en natuurlijk al die gemiste kansen van Vites maakte de wedstrijd zwaar klote om naar te kijken. Na slecht verdedigend werk van Vitesse schoot die amrabat uiteindelijk ook nog de 3-0 binnen... Na de rust weer ongelovelijk veel kansen voor Vitesse. Dankzij volle ondersteuning van het publiek werd het toch 1-3 en iedereen geloofde er weer in. Het mocht uiteindelijk niet zo zijn en de zielige limburgse kleurenjatters gingen met 3 punten naar hun mijnwerkershuisje. Ook Vitesse was vandaag alles behalve iets wat lijkt op goed en dat moet toch veranderen als je óóit je Europese beloftes wil nakomen. 1-3, 0 punten, geweldig...
Ernumtillidie
Ernumtillidie
Admin
Admin

Aantal berichten : 107
Woonplaats : Elst
Registration date : 22-08-08

http://www.vitesse-arnhem.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De wedstrijdblogs, vanaf vrijdag op de site! Empty Re: De wedstrijdblogs, vanaf vrijdag op de site!

Bericht  Tyva ma aug 25, 2008 1:56 pm

haha T. je hebt net een van m'n slechtste blogs op de site gezet en vraag volgende keer aub even aan mij als je iets van mij op de site wil zetten, als ik dat zelf niet doe oke?
Tyva
Tyva
Club card houder
Club card houder

Aantal berichten : 31
Woonplaats : 026
Registration date : 23-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

De wedstrijdblogs, vanaf vrijdag op de site! Empty Re: De wedstrijdblogs, vanaf vrijdag op de site!

Bericht  Ernumtillidie ma aug 25, 2008 4:09 pm

oke is goed
Ernumtillidie
Ernumtillidie
Admin
Admin

Aantal berichten : 107
Woonplaats : Elst
Registration date : 22-08-08

http://www.vitesse-arnhem.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De wedstrijdblogs, vanaf vrijdag op de site! Empty Re: De wedstrijdblogs, vanaf vrijdag op de site!

Bericht  Tyva zo aug 31, 2008 9:51 pm

Het verslag van de wedstrijd van vrijdag is af en komt eraan Wink
Tyva
Tyva
Club card houder
Club card houder

Aantal berichten : 31
Woonplaats : 026
Registration date : 23-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

De wedstrijdblogs, vanaf vrijdag op de site! Empty Re: De wedstrijdblogs, vanaf vrijdag op de site!

Bericht  Ernumtillidie zo aug 31, 2008 10:48 pm

Tyva schreef:Het verslag van de wedstrijd van vrijdag is af en komt eraan Wink

plaats het aub bij vitesse wedstrijdblogs
Ernumtillidie
Ernumtillidie
Admin
Admin

Aantal berichten : 107
Woonplaats : Elst
Registration date : 22-08-08

http://www.vitesse-arnhem.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De wedstrijdblogs, vanaf vrijdag op de site! Empty Re: De wedstrijdblogs, vanaf vrijdag op de site!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum