VitesseArnhem
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hofs gelukkig met warme ontvangst in Arnhem

Ga naar beneden

Hofs gelukkig met warme ontvangst in Arnhem Empty Hofs gelukkig met warme ontvangst in Arnhem

Bericht  lagonie di sep 02, 2008 10:43 pm

Na drieënhalf seizoen in Rotterdam te hebben vertoeft, kwam gisteren het verlossende nieuws binnen voor Nick Hofs. De 25-jarige middenvelder speelt de rest van het seizoen op huurbasis bij zijn jeugdliefde en eerste club Vitesse. “Zijn hart ligt hier”, vat zijn vader de nieuw ontstane situatie samen. In het Algemeen Dagblad blikt Hofs terug op zijn periode in Rotterdam. Een tijd die nog niet definitief voorbij is, maar die wel onderbroken wordt door een seizoen op huurbasis in Arnhem. “Ik vind niet dat ik bij Feyenoord ben mislukt. Ik mocht ook wel blijven, maar tijdens de voorbereiding voelde ik dat de trainer de voorkeur wilde geven aan het koppel Bruins-De Guzman.”

Al bevestigde de nieuwbakken trainer Gertjan Verbeek het verhaal van Hofs niet expliciet, de middenvelder zelf wilde graag elders aan de bak en minuten maken. “Ik wil voetballen. Dat is mijn lust en mijn leven”, betoogt de geboren Arnhemmer in het dagblad. “Natuurlijk ben ik bij Vitesse ook niet verzekerd van een basisplaats, maar de kans dat ik die kan afdwingen is groter dan bij Feyenoord.”

Hofs speelde tot de winterstop van het seizoen 2004/05 69 officiële duels namens Vitesse, waarin hij vijftien doelpunten noteerde. Bij zijn terugkeer voelde hij opnieuw de warmte van het nest dat hij destijds verliet. “Ik ben warm ontvangen. Zo veel is er niet veranderd bij Vitesse. En de meeste jongens ken ik al.”

Hofs gelukkig met warme ontvangst in Arnhem Hofs
hofs bij vitesse
lagonie
lagonie
Club card houder
Club card houder

Aantal berichten : 33
Leeftijd : 29
Woonplaats : giesbeek
Registration date : 23-08-08

http://www.lagonie.hyves.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum