VitesseArnhem
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Megrelishvili blijft bij Vitesse ondanks interesse

3 plaatsers

Ga naar beneden

Megrelishvili blijft bij Vitesse ondanks interesse Empty Megrelishvili blijft bij Vitesse ondanks interesse

Bericht  Ernumtillidie vr sep 26, 2008 7:50 pm

Megrelishvili blijft bij Vitesse ondanks interesse

Haim Megrelishvili blijft minimaal tot de winterstop bij Vitesse. De vleugelverdediger stond op de nominatie om te vertrekken naar Maccabi Tel Aviv, maar die transfer is van de baan. "De deadline voor transfers in Israël is gisteren verlopen. Ze wilden me graag hebben, maar er was blijkbaar een probleem", zegt Megrelishvili tegen Omroep Gelderland.

De 26-jarige Israëliër blijft zeker niet met tegenzin bij Vitesse. Vorig seizoen botste hij regelmatig met coach Aad de Mos, maar die problemen wil hij achter zich laten. "Ik hou van Vitesse, een mooie club met hele goede supporters. Ik ben heel goed begonnen, maar kreeg problemen met De Mos. Dat telt nu niet meer. Ik ben binnen een week hersteld van mijn blessure en dan ga ik vechten voor mijn plek."

-----
Megrelishvili is zeker geen slechte speler beetje kapot gemaakt door de mos vorig seizoen
Ernumtillidie
Ernumtillidie
Admin
Admin

Aantal berichten : 107
Woonplaats : Elst
Registration date : 22-08-08

http://www.vitesse-arnhem.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Megrelishvili blijft bij Vitesse ondanks interesse Empty haim

Bericht  jantje026 vr sep 26, 2008 9:12 pm

kijk iemand die wil vechten voor zijn plek!
het is zeker geen slecht speler, ik heb hem een paar keer in de voorbereiding gezien en daar stond ie op het middenveld en daar vond ik hem erg sterk;)
nou suc6 haim!!
jantje026
jantje026

Aantal berichten : 5
Registration date : 24-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Megrelishvili blijft bij Vitesse ondanks interesse Empty Re: Megrelishvili blijft bij Vitesse ondanks interesse

Bericht  vitesse0313 vr sep 26, 2008 9:28 pm

jantje026 schreef:kijk iemand die wil vechten voor zijn plek!
het is zeker geen slecht speler, ik heb hem een paar keer in de voorbereiding gezien en daar stond ie op het middenveld en daar vond ik hem erg sterk;)
nou suc6 haim!!

Ben ik met je eens maar op dit heeft Vitesse veel betere middevelders (molhoek,jenner,claudimir,hofs,kolk,yakubu) maar je kan ook niet zeggen dat hun waarmaken wat er van ze verwacht word dus Haim gewoon een keer de kans geven en als het dan "beter" gaat dan heeft 1 van de andere jongens pech.
vitesse0313
vitesse0313
Club card houder
Club card houder

Aantal berichten : 48
Woonplaats : Doesburg
Registration date : 31-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Megrelishvili blijft bij Vitesse ondanks interesse Empty Re: Megrelishvili blijft bij Vitesse ondanks interesse

Bericht  Ernumtillidie vr sep 26, 2008 9:29 pm

vitesse0313 schreef:
jantje026 schreef:kijk iemand die wil vechten voor zijn plek!
het is zeker geen slecht speler, ik heb hem een paar keer in de voorbereiding gezien en daar stond ie op het middenveld en daar vond ik hem erg sterk;)
nou suc6 haim!!

Ben ik met je eens maar op dit heeft Vitesse veel betere middevelders (molhoek,jenner,claudimir,hofs,kolk,yakubu) maar je kan ook niet zeggen dat hun waarmaken wat er van ze verwacht word dus Haim gewoon een keer de kans geven en als het dan "beter" gaat dan heeft 1 van de andere jongens pech.

kolk en yakubu vind ik op dit moment wat minder vind haim denk ik beter in dit elftal passen dan yakubu, geeft tog iets anders
Ernumtillidie
Ernumtillidie
Admin
Admin

Aantal berichten : 107
Woonplaats : Elst
Registration date : 22-08-08

http://www.vitesse-arnhem.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Megrelishvili blijft bij Vitesse ondanks interesse Empty Re: Megrelishvili blijft bij Vitesse ondanks interesse

Bericht  vitesse0313 vr sep 26, 2008 9:33 pm

Ernumtillidie schreef:
vitesse0313 schreef:
jantje026 schreef:kijk iemand die wil vechten voor zijn plek!
het is zeker geen slecht speler, ik heb hem een paar keer in de voorbereiding gezien en daar stond ie op het middenveld en daar vond ik hem erg sterk;)
nou suc6 haim!!

Ben ik met je eens maar op dit heeft Vitesse veel betere middevelders (molhoek,jenner,claudimir,hofs,kolk,yakubu) maar je kan ook niet zeggen dat hun waarmaken wat er van ze verwacht word dus Haim gewoon een keer de kans geven en als het dan "beter" gaat dan heeft 1 van de andere jongens pech.

kolk en yakubu vind ik op dit moment wat minder vind haim denk ik beter in dit elftal passen dan yakubu, geeft tog iets anders

Haim gaat vaak mee naar voren maar vergeet dan ook mee terug te gaan om te verdedigen.. enja kolk meneer de ego denkt volgens mij na vorig seizoen dat hij DE MAN is maar is zeker ook een speler die beslissent kan zijn maar overschat zich zelf daarin nu wel een beetje.
vitesse0313
vitesse0313
Club card houder
Club card houder

Aantal berichten : 48
Woonplaats : Doesburg
Registration date : 31-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Megrelishvili blijft bij Vitesse ondanks interesse Empty Re: Megrelishvili blijft bij Vitesse ondanks interesse

Bericht  Ernumtillidie vr sep 26, 2008 9:35 pm

vitesse0313 schreef:
Ernumtillidie schreef:
vitesse0313 schreef:
jantje026 schreef:kijk iemand die wil vechten voor zijn plek!
het is zeker geen slecht speler, ik heb hem een paar keer in de voorbereiding gezien en daar stond ie op het middenveld en daar vond ik hem erg sterk;)
nou suc6 haim!!

Ben ik met je eens maar op dit heeft Vitesse veel betere middevelders (molhoek,jenner,claudimir,hofs,kolk,yakubu) maar je kan ook niet zeggen dat hun waarmaken wat er van ze verwacht word dus Haim gewoon een keer de kans geven en als het dan "beter" gaat dan heeft 1 van de andere jongens pech.

kolk en yakubu vind ik op dit moment wat minder vind haim denk ik beter in dit elftal passen dan yakubu, geeft tog iets anders

Haim gaat vaak mee naar voren maar vergeet dan ook mee terug te gaan om te verdedigen.. enja kolk meneer de ego denkt volgens mij na vorig seizoen dat hij DE MAN is maar is zeker ook een speler die beslissent kan zijn maar overschat zich zelf daarin nu wel een beetje.

kolk gaat het hoop ik nog leren dat hij niet alleen speelt, maar ik denk dt hij het wel gaat veranderen
Ernumtillidie
Ernumtillidie
Admin
Admin

Aantal berichten : 107
Woonplaats : Elst
Registration date : 22-08-08

http://www.vitesse-arnhem.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Megrelishvili blijft bij Vitesse ondanks interesse Empty Re: Megrelishvili blijft bij Vitesse ondanks interesse

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum