VitesseArnhem
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Molhoek : Suarez naait mij een kaart aan"

2 plaatsers

Ga naar beneden

Molhoek : Suarez naait mij een kaart aan" Empty Molhoek : Suarez naait mij een kaart aan"

Bericht  Ernumtillidie ma sep 29, 2008 5:58 pm

Molhoek : Suarez naait mij een kaart aan"

Suárez naait mij een kaart aan," zei een kwade Molhoek na afloop tegenover de Gelderlander over Ajacied Luis Suarez.

"Eerst trapt hij mij vol op mijn been. Ik ben niet het type om te gaan liggen, maar ik ga verhaal halen. Ik zeg 'ben je gek of zo?' (maakt het gebaar van wijsvinger naar het voorhoofd, red.). Dan gaat hij wild doen en die scheids trapt er in. We krijgen allebei geel."

"Suárez mag van geluk spreken dat hij geen rood krijgt voor die overtreding," aldus de middenvelder, die dus al tegen drie gele kaarten opliep in het nog prille Eredivisie-seizoen. "En weer zo'n onnodige. Tegen De Graafschap krijg ik er één voor zogenaamd vasthouden. Wat ik niet deed."

Bron : goal.com

Helemaal mee eens , molhoek gaf hem een klopje op zijn schouder en Suarez schopte hem nog even na.
Ernumtillidie
Ernumtillidie
Admin
Admin

Aantal berichten : 107
Woonplaats : Elst
Registration date : 22-08-08

http://www.vitesse-arnhem.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Molhoek : Suarez naait mij een kaart aan" Empty Re: Molhoek : Suarez naait mij een kaart aan"

Bericht  jantje026 di sep 30, 2008 9:41 pm

egt waar die suarez is een vuile hond hoor!!
een heel vies mannetje heel stiekem en heel vervelend!!
jantje026
jantje026

Aantal berichten : 5
Registration date : 24-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum