VitesseArnhem
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Westerhof zet Kolk weer op de bank

Ga naar beneden

Westerhof zet Kolk weer op de bank Empty Westerhof zet Kolk weer op de bank

Bericht  vitesse0313 vr okt 03, 2008 7:25 pm

Hoewel Vitesse in vier duels maar een keer heeft gescoord, blijft Hans Westerhof Santi Kolk, de clubtopscorer van vorig seizoen, op de bank houden. De coach gaf aan tegen Willem II in dezelfde basisopstelling te starten als vorige week tegen Ajax. "Ik heb Willem II tweemaal bekeken en het is een bijzonder lastige ploeg als ze voor komen", vertelt Westerhof op het digitale thuis. "Voor ons zijn de drie punten absolute noodzaak en in de afgelopen trainingsweek is mij duidelijk geworden dat de groep zich daar terdege van bewust is. Ik heb de spelers niet extra of bewust druk opgelegd. Zij weten wat ze te doen staat en de echte wil om te winnen is voelbaar."

Frank van der Struijk haalt het duel tegen zijn oude club net niet. De verdediger is nagenoeg hersteld van zijn enkelblessure, maar moet deze wedstrijd nog aan zich voorbij laten gaan. Hetzelfde geldt voor Mads Junker. De Deen heeft de hele week niet getraind door een in het bekerduel met Ajax opgelopen hamstringblessure.

Westerhof kiest weer voor een 4-2-3-1 opstelling. Alleen wie de diepe spits is, is onduidelijk: Ricky van Wolfswinkel of Niklas Tarvajärvi, die voor het eerst bij de selectie zit. Junker is door zijn blessure naar de derde plek gezakt in de hiërarchie van Westerhof.

Westerhof zet Kolk weer op de bank Tmp2_wedvslgpgf1_390
vitesse0313
vitesse0313
Club card houder
Club card houder

Aantal berichten : 48
Woonplaats : Doesburg
Registration date : 31-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum