VitesseArnhem
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wedstrijd blog Vitesse - FC Groningen

4 plaatsers

Ga naar beneden

Wedstrijd blog Vitesse - FC Groningen Empty Wedstrijd blog Vitesse - FC Groningen

Bericht  Ernumtillidie zo aug 31, 2008 11:04 pm

Wedstrijd blog Vitesse - FC Groningen

Op een warme vrijdagavond aan het einde van de zomer stond de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen 08/09 gepland. En wel in ons Arnhem tegen groningen. Onder het motto nieuw seizoen, nieuwe kansen had iedereen er weer veel zin in en vooral veel hoop op een goed seizoen met een Europese afloop. Dus snel met een klein groepje op de fiets richting het Gelredome. Al vroeg daar even wat drinken in het Supportershome voordat we naar binnen gaan, want in het stadion zelf zijn de promenades verandert in de PC hooftstraat qua prijzen. Even later toch naar binnen en vak 112 is al redelijk gevuld als er een penalty wedstrijd bezig is aan beide kanten. Het stadion en vooral Zuid werden wat drukker en de sfeer kwam er goed in, na Pietje te hebben toegezongen kwam ook de rest van het elftal snel het veld op voor de warming-up, ook de noordelijke fc was al op het veld. Na de warming-up was het tijd voor de huldiging van drie oude Vitessenaren, waaronder Theo die net terug was uit het Londense Emirates Stadium van Arsenal met twente en dan staat hij weer in het Gelredome voor Zuid, toch leuk. Daarna kwam de hoogvlieger ook nog even opdagen ( hoewel hij niet echt voor hoge toeschouwersaantallen zorgde de eerste wedstrijd ) en na zijn spectaculaire show ( hij is nog te jong om te vliegen ) kon de wedstrijd beginnen. Na de opkomst met de staanders de sjaals de vlaggen en veel gezang kon het niet meer misgaan, althans zo leek het.... Na een weggestompte corner van de fc door Pietje schoot groningen de 1-0 binnen. Vitesse kwam terug en kansen bleven zeker niet uit, zoals een schot op de paal. In de tweede helft ging het zo door en er hing een goal van de Geeltjes in de lucht. Alleen een penalty aan de noordkant( of het er een was, daar zullen de meningen nog over verschillen, helemaal over de tweede gele kaart voor V.d Struijk ) was de kans van groningen op de 2-0. De spreekkoren laaide op maar we hadden Vitesse beter kunnen blijven steunen als je het mij vroeg. Kort daarop volgde een tweede penalty voor de fc en de spreekkoren waren nu echt overal te horen, alleen was deze penalty zeker weten terecht... Daarna ontstond een wat aggressieve sfeer op Zuid, zeker na deze twee penalty's die, terecht of onterecht, de hele wedstrijd verkloten. Na een prachtig schot, zelfs ik ontken het niet, van oud-Vitessenaar Levchenko veranderde de 3-0 achterstand in een 4-0 achterstand, een echte originele afgang in eigen huis. Daarna nog wat rookbommen op 113 maar meer vuurwerk zagen we afgelopen vrijdag avond niet, zeker niet van Vites. Dan nog maar even naar het supportershome en daar werd nog wel wat gelachen, maar even later op de fiets terug naar huis zag ik in de verte de Eusebiuskerk en dacht ik met een licht triest gevoel, ja het wordt weer eens tijd voor een echt succes.

Over twee weken naar onze goede vrienden in doetinchem, hopelijk komen we net als in afgelopen januari terug met 3 punten.

Tyva ( forum lid )
Ernumtillidie
Ernumtillidie
Admin
Admin

Aantal berichten : 107
Woonplaats : Elst
Registration date : 22-08-08

http://www.vitesse-arnhem.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wedstrijd blog Vitesse - FC Groningen Empty Re: Wedstrijd blog Vitesse - FC Groningen

Bericht  lagonie di sep 02, 2008 5:40 pm

volgende week zaterdag pakken we die boeren:D

wie gaat er nog meer?


Laatst aangepast door lagonie op di sep 02, 2008 5:43 pm; in totaal 1 keer bewerkt
lagonie
lagonie
Club card houder
Club card houder

Aantal berichten : 33
Leeftijd : 29
Woonplaats : giesbeek
Registration date : 23-08-08

http://www.lagonie.hyves.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Wedstrijd blog Vitesse - FC Groningen Empty Re: Wedstrijd blog Vitesse - FC Groningen

Bericht  Tyva zo sep 07, 2008 12:13 am

Ik ben er bij, dus een verslag komt er ook zeker in de dagen na de wedstrijd...
maar wat vinden jullie van dit verslag?
Tyva
Tyva
Club card houder
Club card houder

Aantal berichten : 31
Woonplaats : 026
Registration date : 23-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wedstrijd blog Vitesse - FC Groningen Empty Re: Wedstrijd blog Vitesse - FC Groningen

Bericht  ..... ma sep 08, 2008 12:59 am

Tyva schreef:Ik ben er bij, dus een verslag komt er ook zeker in de dagen na de wedstrijd...
maar wat vinden jullie van dit verslag?

Nog niet geweldig, maar wel duidelijk goed bedoelt. Ook is goed te zien dat je objectief probeert te blijven en dat is zeker een pluspunt.
.....
.....

Aantal berichten : 14
Woonplaats : Arnhem
Registration date : 23-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wedstrijd blog Vitesse - FC Groningen Empty Re: Wedstrijd blog Vitesse - FC Groningen

Bericht  Tyva di sep 09, 2008 11:51 am

..... schreef:
Tyva schreef:Ik ben er bij, dus een verslag komt er ook zeker in de dagen na de wedstrijd...
maar wat vinden jullie van dit verslag?

Nog niet geweldig, maar wel duidelijk goed bedoelt. Ook is goed te zien dat je objectief probeert te blijven en dat is zeker een pluspunt.

bedankt, ik probeer altijd elk nieuw wedstrijdverslag weer beter te maken Wink
van de graafschap-Vitesse komt er ook een...
Tyva
Tyva
Club card houder
Club card houder

Aantal berichten : 31
Woonplaats : 026
Registration date : 23-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wedstrijd blog Vitesse - FC Groningen Empty Re: Wedstrijd blog Vitesse - FC Groningen

Bericht  Tyva di sep 16, 2008 10:52 pm

Wedstrijdverslag van de wedstrijd van afgelopen zondag kotm er in de loop van deze week aan.
Tyva
Tyva
Club card houder
Club card houder

Aantal berichten : 31
Woonplaats : 026
Registration date : 23-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wedstrijd blog Vitesse - FC Groningen Empty Re: Wedstrijd blog Vitesse - FC Groningen

Bericht  Tyva vr sep 19, 2008 5:54 pm

M'n reactie die ik net probeerde te plaatste mislukte volgens mij, maar wat ik wou zeggen tegen T.; moett het verslag van graafschap uit niet hier geplaatst worden, want anders doe ik dat zelf. Hij staat al wel bij het nieuws op de gewone site, maar als hij in dit topic staat kunnen mensen natuurlijk ook reageren.
Tyva
Tyva
Club card houder
Club card houder

Aantal berichten : 31
Woonplaats : 026
Registration date : 23-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wedstrijd blog Vitesse - FC Groningen Empty Re: Wedstrijd blog Vitesse - FC Groningen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum