VitesseArnhem
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wedstrijd blog Vitesse - Sparta

4 plaatsers

Ga naar beneden

Wedstrijd blog Vitesse - Sparta Empty Wedstrijd blog Vitesse - Sparta

Bericht  Ernumtillidie vr sep 26, 2008 7:46 pm

Wedstrijd verslag Vitesse - Sparta

Na twee nederlagen was het tijd voor de derde kans op de eerste (doel)punten van het seizoen, namelijk de thuiswedstrijd tegen sparta uit rotterdam. Na wat gehaast (sommige mensen weten wel waarom haha) richting het Gelredome te zijn gekomen door dit keertje mee te rijden met de auto moesten we ook nog even leuk wachten op de twee veekarren vanuit rotterdam die we natuurlijk ook gelijk even vriendelijk hebben begroet. Na vlak daarna afgezet te zijn bij Zuid gingen we snel naar binnen. Bij binnekomst was het al aardig vol op Zuid, wat nou niet echt te zeggen viel van de andere tribunes. De spelers waren intussen al bezig met hun warming up. Vlak na de warming up van beide teams kwamen Vites weer met dat gezeik van die vogel aanzetten, die ze in plaats van Hertog beter Darth Vogel hadden kunnen noemen als je luistert naar het opkomstmuziekje van de vogel (benieuwd wat voor een trucjes hij gaat doen op dat liedje). Na het eerbetoon aan de Engelse Slag om Arnhem veteranen (up that we will never forget) kon er dan toch eindelijk worden afgetrapt. Vanaf het begin zagen we al snel een strijdbaar Vitesse, wat dus veel kansen opleverde zoals een schot op de paal van Hofs. Alleen de bal wilde er in de eerste helft niet inrollen, wat gelukkig ook niet goldt voor de enige kans (en gelijk een grote kans) die sparta had, voor de rest speelde sparta in de eerste helft dan ook nauwelijks mee. Na wat oude Vitessenaren te hebben begroet in de rust, waaronder ook de Schuum, konden we weer beginnen met de tweede helft. En in, ik dacht, de 60ste minuut was het dan eindelijk raak. Ricky tikte hem erin nadat de sparta keeper grote moeite had met de bal klemmen op een schot van Hofs. Vervolgens kreeg Jenner nog een enorme kans op de 2-0 die zelfs edgar barretto nog zou hebben gemaakt, maar Jenner maakte hem dus niet en dan kan het natuurlijk niet anders dat hij aan de andere kant wel wordt gemaakt, gezien het spel van Vites van vooral ná de 1-0 niet geheel onterecht natuurlijk, maar toch, het werd rond de 70ste minuut 1-1. Het zou helemaal typisch Vitesse zijn geweest als sparta dan ook nog de 1-2 inschoot maar zover kwam het door een fout van poep on gelukkig niet. Dus we moesten het wéér doen met een ongewenst resultaat, want sparta thuis moet gewoon 3 punten zijn. Op de weg naar de mc donalds na de wedstrijd werd ik dit keer begroet door de spartanen die in hun vreugde tours veekarren wel blij waren met een puntje uit Arnhem en daar hadden ze als een vaste degradatie klant nog gelijk in ook. Ik weet niet hoe andere supporters er over denken, maar ik ben bang dat Vites het nog moeilijk gaat krijgen dit seizoen, in ieder geval in de komende weken...

Door : www.vitesse-arnhem.com
Ernumtillidie
Ernumtillidie
Admin
Admin

Aantal berichten : 107
Woonplaats : Elst
Registration date : 22-08-08

http://www.vitesse-arnhem.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wedstrijd blog Vitesse - Sparta Empty Re: Wedstrijd blog Vitesse - Sparta

Bericht  vitesse0313 vr sep 26, 2008 9:17 pm

Vitesse had inderdaag genoeg kansen gekregen om eerder tot score te komen en anders wel om de score te vergroten... Maar als je de kansen zelf niet benut dan doet de tegenpartij dat wel. De spartanen hadden pas 1 echte kans gehad ( en wat voor 1 ) de goal kwam door een grote blunder van scheuder, waar hij dan wel zijn excuses voor had aangeboden maar daar krijg je de andere 2 ( in mijn ogen dik verdiende ) punten niet voor... Ik heb wel opnieuw weer goed spel gezien van Ricky,bütner en jenner(ondanks die kans die ik er nog in kon zeiken)
Ik heb nog steeds een goed gevoel en Vitesse kan zich zeker met dit team nog wel terug knokken, maar de komende weken worden HEEL zwaar...
BLIJ IN IEDER GEVAL ACHTER JE CLUBBIE STAAN ONDAKS DE RESULTATEN!!!!!
vitesse0313
vitesse0313
Club card houder
Club card houder

Aantal berichten : 48
Woonplaats : Doesburg
Registration date : 31-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wedstrijd blog Vitesse - Sparta Empty Re: Wedstrijd blog Vitesse - Sparta

Bericht  Ernumtillidie vr sep 26, 2008 9:24 pm

vitesse0313 schreef:Vitesse had inderdaag genoeg kansen gekregen om eerder tot score te komen en anders wel om de score te vergroten... Maar als je de kansen zelf niet benut dan doet de tegenpartij dat wel. De spartanen hadden pas 1 echte kans gehad ( en wat voor 1 ) de goal kwam door een grote blunder van scheuder, waar hij dan wel zijn excuses voor had aangeboden maar daar krijg je de andere 2 ( in mijn ogen dik verdiende ) punten niet voor... Ik heb wel opnieuw weer goed spel gezien van Ricky,bütner en jenner(ondanks die kans die ik er nog in kon zeiken)
Ik heb nog steeds een goed gevoel en Vitesse kan zich zeker met dit team nog wel terug knokken, maar de komende weken worden HEEL zwaar...
BLIJ IN IEDER GEVAL ACHTER JE CLUBBIE STAAN ONDAKS DE RESULTATEN!!!!!

Helemaal mee eens , al moest sparta op het laatst de wedstrijd in een slot gooien 1-2 maar gelukkig is dat niet gebeurt en hebben we nog 1 punt
Ernumtillidie
Ernumtillidie
Admin
Admin

Aantal berichten : 107
Woonplaats : Elst
Registration date : 22-08-08

http://www.vitesse-arnhem.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wedstrijd blog Vitesse - Sparta Empty Re: Wedstrijd blog Vitesse - Sparta

Bericht  Tyva vr sep 26, 2008 10:04 pm

vitesse0313 schreef:
BLIJ IN IEDER GEVAL ACHTER JE CLUBBIE STAAN ONDAKS DE RESULTATEN!!!!!
Heb ik dan gezegd dat ik dat niet doe?
Tyva
Tyva
Club card houder
Club card houder

Aantal berichten : 31
Woonplaats : 026
Registration date : 23-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wedstrijd blog Vitesse - Sparta Empty Re: Wedstrijd blog Vitesse - Sparta

Bericht  vitesse0313 vr sep 26, 2008 10:08 pm

Tyva schreef:
vitesse0313 schreef:
BLIJ IN IEDER GEVAL ACHTER JE CLUBBIE STAAN ONDAKS DE RESULTATEN!!!!!
Heb ik dan gezegd dat ik dat niet doe?

gaat niet specific over jou maar in het algemeen Wink
vitesse0313
vitesse0313
Club card houder
Club card houder

Aantal berichten : 48
Woonplaats : Doesburg
Registration date : 31-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wedstrijd blog Vitesse - Sparta Empty dood

Bericht  Snoepmix zo feb 22, 2009 5:32 pm

dit forum is helemaal dood, zonde No

Snoepmix

Aantal berichten : 1
Leeftijd : 35
Woonplaats : ZUID
Registration date : 22-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Wedstrijd blog Vitesse - Sparta Empty Re: Wedstrijd blog Vitesse - Sparta

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum