VitesseArnhem
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

'WEL DE STRIJD, NIET HET TEMPO' 14-09-2008

2 plaatsers

Ga naar beneden

wat vonden jullie van de wedstrijd ?

'WEL DE STRIJD, NIET HET TEMPO'  14-09-2008 Vote_lcap0%'WEL DE STRIJD, NIET HET TEMPO'  14-09-2008 Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
'WEL DE STRIJD, NIET HET TEMPO'  14-09-2008 Vote_lcap100%'WEL DE STRIJD, NIET HET TEMPO'  14-09-2008 Vote_rcap 100% 
[ 4 ]
'WEL DE STRIJD, NIET HET TEMPO'  14-09-2008 Vote_lcap0%'WEL DE STRIJD, NIET HET TEMPO'  14-09-2008 Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Totaal aantal stemmen : 4
 
 
Enquête gesloten

'WEL DE STRIJD, NIET HET TEMPO'  14-09-2008 Empty 'WEL DE STRIJD, NIET HET TEMPO' 14-09-2008

Bericht  lagonie ma sep 15, 2008 3:01 pm

Hoofdtrainer Hans Westerhof verklaarde na afloop dat de nederlaag in grote mate te wijten was aan het te lage baltempo van zijn spelers. 'De strijd hebben mijn spelers geleverd, in balbezit was het te onrustig', aldus Westerhof.
'WEL DE STRIJD, NIET HET TEMPO'  14-09-2008 Tmp2_nieuwspgf1_2644

"Je weet dat De Graafschap over een goede wedstrijdmentaliteit beschikt. Zeker in eigen huis is dat een wapen en daar hebben wij ons op ingesteld. We hebben de duels niet geschuwd en zijn de strijd aangegaan. Het verwijt dat ik de ploeg maak, is dat er in balbezit te weinig rust was met als gevolg een te laag baltempo. De Graafschap kon daardoor eenvoudig inzakken en was er te weinig verrassing van onze kant."

"De keeper van De Graafschap was belangrijk voor ze vandaag. De redding in het begin (kopbal Molhoek, red.) was een goed voorbeeld. Met spelers als Kolk en Hofs hadden wij creatiever kunnen zijn vandaag. De kansenverhouding was vanmiddag gelijk. Het was een gelijkopgaande strijd waarbij de strafschop de beslissing gaf."
lagonie
lagonie
Club card houder
Club card houder

Aantal berichten : 33
Leeftijd : 29
Woonplaats : giesbeek
Registration date : 23-08-08

http://www.lagonie.hyves.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

'WEL DE STRIJD, NIET HET TEMPO'  14-09-2008 Empty Re: 'WEL DE STRIJD, NIET HET TEMPO' 14-09-2008

Bericht  vitesse0313 ma sep 15, 2008 3:41 pm

Hoofdtrainer Hans Westerhof verklaarde na afloop dat de nederlaag in grote mate te wijten was aan het te lage baltempo van zijn spelers. 'De strijd hebben mijn spelers geleverd, in balbezit was het te onrustig', aldus Westerhof.

Het probleem te laag baltempo heeft Vitesse al heel lang.. behalve tegen de top clubs, dan lukt het in één keer wel...
Ik was onder de indruk van Ricky en Jenner, zeer aanvallend en ook nog eens goed mee verdedigen.
Pas 2 wedstrijden gespeeld, gaat nog helemaal goed komen Wink
vitesse0313
vitesse0313
Club card houder
Club card houder

Aantal berichten : 48
Woonplaats : Doesburg
Registration date : 31-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum