VitesseArnhem
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Beker : ajax amateurs - vitesse 0-2

2 plaatsers

Ga naar beneden

Beker : ajax amateurs - vitesse 0-2 Empty Beker : ajax amateurs - vitesse 0-2

Bericht  Ernumtillidie vr sep 26, 2008 7:45 pm

Mager succesje voor Vitesse

AMSTERDAM - Vitesse heeft het eerste, wat magere succesje van het seizoen geboekt. De Arnhemse ploeg versloeg op De Toekomst in Amsterdam de amateurs van hoofdklasser Ajax in de tweede ronde van het KNVB-bekertoernooi: 0-2.
De zege betekende de eerste in een officieel duel van het lopende seizoen. En een plekje in de derde bekerronde, een verbetering ten opzichte van vorig jaar toen FC Eindhoven al snel de Arnhemse bekerillusies aan flarden schoot.

Tot euforie leidde dat gisteravond niet. Trainer Hans Westerhof van Vitesse liet zich kritisch uit over de inspanningen van zijn spelers. Beter gezegd: het gebrek aan inspanning. "In dit soort wedstrijden moet je 85 minuten baas op het veld zijn. Lef tonen en initiatief nemen, maar ik heb het niet gezien."
Westerhof had gehoopt - en verwacht - dat de spelers die momenteel buiten de boot vallen, 'het gras zouden opvreten'. "Zeker de jongens die geen basisplaats hebben, moeten nu niet denken dat ze even het balletje kunnen laten rondgaan. In die situatie zitten we niet. Wat wij nodig hebben, is een klinkende overwinning, dat je Ajax hier van de mat speelt. Niet dat ik heb in gezeten over het resultaat, maar die energie heb ik niet gezien", foeterde de trainer, die zijn kritische pijlen alle kanten op richtte.
"Ik verwijt de spelers een aantal dingen, maar ook mezelf. Blijkbaar ben ik er niet in geslaagd om die passie op ze over te brengen", aldus Westerhof, die verder geen namen noemde. Zonder twijfel doelde hij op de matige Mads Junker en Anduele Pryor.

Vitesse overleefde slechts één slippertje, in de 38e minuut. Ajax-amateur Siver Abdulrahman schoot de bal vlak naast het doel van Piet Velthuizen. Die zat er, gestrekt naar de hoek, goed bij. Vier minuten later was het aan de andere kant raak. Aanvoerder Civard Sprockel scoorde van afstand. De bal werd onderweg nog van richting veranderd. Het stroperige duel, waarin Vitesse in een veel te laag tempo speelde, werd in de 67e minuut beslist door Rogier Molhoek: 0-2. Yakubu was de aangever.

Ajax (ama.)-Vitesse 0-2 (0-1): 42. Sprockel 0-1, 67. Molhoek 0-2.

Scheidsrechter: Kevin Blom.

Opstelling Vitesse (4-2-3-1): Velthuizen (46. Graafland); Claudemir, Sprockel, Sansoni, Drost; Yakubu, Molhoek; Jenner (77. Büttner), Kaya, Pryor; Junker (70. Van Wolfswinkel).

Pff wat ik hoorde was het niet echt een goede wedstrijd wat verwachten jullie van ajax uit, ik denk tog dat vitesse gaat stunten en 1-2 wint uiteraard komen er ook foto's vande uitwedstrijd helaas reist er maar 1 bus af naar amsterdam
Ernumtillidie
Ernumtillidie
Admin
Admin

Aantal berichten : 107
Woonplaats : Elst
Registration date : 22-08-08

http://www.vitesse-arnhem.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Beker : ajax amateurs - vitesse 0-2 Empty Re: Beker : ajax amateurs - vitesse 0-2

Bericht  vitesse0313 vr sep 26, 2008 9:43 pm

Het is goed dat Westerhof een keer naar zich zelf gaat kijken. Ik schaam me ervoor dat hij elkeer uitspraken doet zoals dat het komt door het veld of aan de scheidsrechter of dat we gewoon pech hadden... Die man riep ook toen hij naar Nederland kwam dat hij niet eens wist welke spelers erbij de andere clubs speelde ( kan bluf zijn maar dat lijkt me meer iets voor aadje )

En 1 bus naar Amsterdam vind ik niet zo gek de prestatie zijn niet om over naar huis te schrijven maar de ArenA is ook niet echt het leukste en gezelligste stadion van Nederland en vanuit het uitvak zeker niet.
vitesse0313
vitesse0313
Club card houder
Club card houder

Aantal berichten : 48
Woonplaats : Doesburg
Registration date : 31-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum