VitesseArnhem
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

JEROEN DROST: 'DURVEN VOETBALLEN TEGEN AJAX'

Ga naar beneden

JEROEN DROST: 'DURVEN VOETBALLEN TEGEN AJAX' Empty JEROEN DROST: 'DURVEN VOETBALLEN TEGEN AJAX'

Bericht  vitesse0313 vr sep 26, 2008 10:17 pm

Ondanks de tegenvallende start van het seizoen, is de individuele prestatiecurve van Jeroen Drost stabiel te noemen. De van sc Heerenveen gehuurde linkerverdediger kent een prima start van het seizoen. Zondag, in de Arena, krijgt de 21-jarige Drost te maken met de altijd lastige Luis Suarez.

"Ik heb donderdag de tweede helft gezien en Suarez maakte een goede indruk". Jeroen Drost zegt het met een glimlach. "Ja, hij speelde een hele sterke wedstrijd, maar ik moet wel zeggen dat hij aardig goed werd gemaakt. Verdedigend zag het er niet altijd even lekker uit. Hopelijk kunnen wij er voor zorgen dat hij zondag ook achter mij aan moet lopen in plaats van alleen maar andersom. We moeten durven voetballen tegen Ajax."

Vanaf de eerste competitiewedstrijd speelt Drost constant en lijkt hij zijn draai gemakkelijk gevonden te hebben na een seizoen lang weinig aan spelen toe te zijn gekomen. "Vorig jaar speelde ik niet wekelijks bij NEC en dan is het bij een nieuwe club altijd even zoeken naar het juiste ritme. Zeker om een basisplaats te hebben en vervolgens te behouden. Ik weet echter van mezelf dat ik het niveau aan kan."

JEROEN DROST: 'DURVEN VOETBALLEN TEGEN AJAX' Tmp1_nieuwspgf1_2709
vitesse0313
vitesse0313
Club card houder
Club card houder

Aantal berichten : 48
Woonplaats : Doesburg
Registration date : 31-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum