VitesseArnhem
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

REACTIES HANS WESTERHOF EN ALEXANDER BUTTNER 28-09-2008

3 plaatsers

Ga naar beneden

REACTIES HANS WESTERHOF EN ALEXANDER BUTTNER 28-09-2008 Empty REACTIES HANS WESTERHOF EN ALEXANDER BUTTNER 28-09-2008

Bericht  Ernumtillidie zo sep 28, 2008 6:30 pm

REACTIES HANS WESTERHOF EN ALEXANDER BUTTNER 28-09-2008




Zowel hoofdtrainer Hans Westerhof als Alexander Buttner waren het na afloop over eens. Vitesse speelde ruim een helft lang prima mee in de Amsterdam Arena. Een misverstand leidde de 1-0 in en daarna liep Ajax vrij eenvoudig uit naar 3-0.





Hans Westerhof: "Ik vond dat we het twee helften vol hadden kunnen houden, maar een misverstand achterin, in combinatie met spelers van het kaliber Suarez, beslissen de wedstrijd. De wedstrijd was lange tijd in evenwicht met een Ajax dat minder speelde in vergelijking met het bekerduel eerder in de week en een Vitesse dat beter speelde dan in de bekerwedstrijd."

"We wilden gaandeweg de wedstrijd meer naar voren toe voetballen en wisten tot een uur spelen de ruimtes klein te houden. Het eerste misverstand achterin, ik geloof tussen Jeroen Drost een een centrale verdediger, leidde de 1-0 in. Daarna probeerden we, ook door frisse krachten in te brengen, meer naar voren te voetballen. Het werd echter al snel daarna 2-0. Samenvattend ben ik met name tevreden over het spel in de eerste helft of, beter gezegd, tot aan de 1-0. Nu is het zaak dit door te zetten naar de wedstrijd van volgende week tegen Willem II."

Alexander Buttner
"Ondanks de nederlaag is het belangrijkste dat we vandaag als team goed gespeeld hebben en voor elkaar knokten. Ik vind dat het steeds beter gaat en als we dat na een uitwedstrijd tegen Ajax kunnen zeggen, geeft dat vertrouwen. Het is jammer van de 1-0 die toch gelukkig valt. Daarna probeer je als team nog eenmaal alles te geven, maar je weet dat Ajax dan meer wil en het publiek ging er achter staan en uiteindelijk staat er 3-0 op het scorebord."

"Positief is dat we durfden te voetballen en voor elkaar werkten. Dat ik persoonlijk een redelijke wedstrijd heb gespeeld vind ik niet zo belangrijk. Als team was het vooral in de eerste helft goed en daar ben ik meer tevreden mee dan mijn eigen prestatie."

Bron : vitesse.nl
Ernumtillidie
Ernumtillidie
Admin
Admin

Aantal berichten : 107
Woonplaats : Elst
Registration date : 22-08-08

http://www.vitesse-arnhem.com

Terug naar boven Ga naar beneden

REACTIES HANS WESTERHOF EN ALEXANDER BUTTNER 28-09-2008 Empty Re: REACTIES HANS WESTERHOF EN ALEXANDER BUTTNER 28-09-2008

Bericht  jantje026 di sep 30, 2008 9:42 pm

tja moeten we zijn paartjes nog wel vertrouwen??
jantje026
jantje026

Aantal berichten : 5
Registration date : 24-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

REACTIES HANS WESTERHOF EN ALEXANDER BUTTNER 28-09-2008 Empty Re: REACTIES HANS WESTERHOF EN ALEXANDER BUTTNER 28-09-2008

Bericht  vitesse0313 di sep 30, 2008 10:02 pm

jantje026 schreef:tja moeten we zijn paartjes nog wel vertrouwen??

Ik denk het niet....Ik heb al eerder gezegt dat ik me als Vitesse supporter soms schaam voor die gast want die kerel lult het ene domme verhaal na het andere...
Van Hintum heeft prima spelers gehaalt alleen jammer van de trainer.
vitesse0313
vitesse0313
Club card houder
Club card houder

Aantal berichten : 48
Woonplaats : Doesburg
Registration date : 31-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

REACTIES HANS WESTERHOF EN ALEXANDER BUTTNER 28-09-2008 Empty Re: REACTIES HANS WESTERHOF EN ALEXANDER BUTTNER 28-09-2008

Bericht  Ernumtillidie di sep 30, 2008 10:03 pm

vitesse0313 schreef:
jantje026 schreef:tja moeten we zijn paartjes nog wel vertrouwen??

Ik denk het niet....Ik heb al eerder gezegt dat ik me als Vitesse supporter soms schaam voor die gast want die kerel lult het ene domme verhaal na het andere...
Van Hintum heeft prima spelers gehaalt alleen jammer van de trainer.

Soms zit het mee en soms zit het mee

Sturing aan de macht " ole ole "
Ernumtillidie
Ernumtillidie
Admin
Admin

Aantal berichten : 107
Woonplaats : Elst
Registration date : 22-08-08

http://www.vitesse-arnhem.com

Terug naar boven Ga naar beneden

REACTIES HANS WESTERHOF EN ALEXANDER BUTTNER 28-09-2008 Empty Re: REACTIES HANS WESTERHOF EN ALEXANDER BUTTNER 28-09-2008

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum